Planificarea activitatilor de marketing

Sub planificarea de marketing se subînțelege succesiunea logică a activităților de marketing, îndreptate spre atingerea obiectivelor strategice și realizarea în practică a mix-ului de marketing (produs, preț, vânzări, promovare).

Un plan de marketing integrat și coerent permite fiecărei activități și tehnici de marketing să se completeze reciproc, creând astfel sinergie și creșterea afacerii.

Planul de marketing se creează de regulă pe o perioadă de 1 an cu posibilitatea unor revizuiri trimestriale/semestriale, care în mare măsură depind de:

  • Segmentele de piață în care activează compania
  • Fluctuațiile imprevizibile și structura cererii,
  • Gradul de risc al operațiunilor comerciale,
  • Acțiunile concurenților.

Compania de consultanță Consultex oferă suport clienților în crearea planurilor de marketing, care reprezintă modalități concrete de atingere a obiectivelor strategice și de dezvoltare a afacerii, utilizând resursele existente.