Dezvoltarea strategiei de marketing

Dezvoltarea strategiei de marketing este o activitate complexă, care necesită o cunoaștere foarte bună a mediului extern și intern al companiei (active, resurse, competențe). Strategiea de marketing este formulată pe termen lung și este parte componentă a strategiei organizației.

CONSULTEX propune suport clienților în dezvoltarea strategiei de marketing, care oferă de regulă răspuns la următoarele întrebări:
    • Pe care piețe și/sau în care segmente va acțiva compania?
    • Care este segmentul țintă de consumatori?
    • Care sunt nevoile, cerințele, comportamentul și așteptările specifice ale consumatorilor din segmentul țintă?
    • Care este valoarea unică oferită clienților? Prin ce metode, produse/servicii vor fi satisfăcute nevoile și cerințele consumatorilor din segmentul țintă mai bine decăt concurența?
    • Cum și prin ce metode se va diferenția compania și/sau produsele companiei?
    • Cum se va poziționa compania?
    • Care sunt direcțiile strategice de dezvoltare a companiei?
    • Cum va obține firma avantaje concurențiale?
    • Care este strategia de brand?
    • Care sunt obiectivele strategiei de marketing?

CONSULTEX dezvoltă strategia de marketing pornind de la realitatea curentă, opțiunile oferite de mediul extern și în conformitate cu resursele clientului.

Cui se adresează serviciul?

Serviciul este destinat agenților economici de talie mică, medie și mare care:
    • Doresc să obțină o viziune clară asupra modului cum vor depăși concurența și vor obține o poziție mai bună pe piață;
    • Vor să obțină un vector clar de dezvoltare a companiei;
    • Au nevoie de ghidare în luarea deciziilor de marketing la nivel tactic și operațional;
    • Își doresc mai mulți clienți și vânzări mai mari.   

CONSULTEX recomandă ca dezvoltarea strategiei de marketing să fie fundamentată pe rezultatele obținute de pe urma analizei mediului extern (ramură și piață) și, pentru a avea continuitate, să fie urmată de elaborarea planului de marketing.

Linkuri utile:
Mai mult despre serviciile în domeniul analizei mediului extern puteți afla, accesând link-ul Analiza mediului extern (macro / sector / piață)
Mai mult despre serviciile CONSULTEX în alcătuirea planului de marketing, puteți afla, accesând link-ul Planificarea activităților de marketing