Brand management

Orice brand include în sine o marcă comercială (logotip), dar nu orice marcă comercială devine brand. Pentru a crea un brand, proprietarii trebuie să depună eforturi mari.

Brandul este un set de opinii, asocieri, emoții, care se produc în mintea consumatorului în legătură cu o marcă comercială, care poate reprezenta un product sau o companie. Componentele vizibile ale brendului sunt: numele mărcii și logo-ul, paleta de culori corporative și stilul original al graficii. Dar nu componentele vizibile determină puterea unui brand, ci mai degrabă cele invizibile, cum ar fi: notorietatea (recunoașterea), imaginea, reputația, calitatea percepută, asocierile, etc. La rândul său, un brand dezvoltat este un puternic factor de diferențiere și are un mare impact asupra majorării vânzărilor și dezvoltării afacerii.

CONSULTEX consultă clienții în diferite aspecte ce țin de branding, ca exemplu:
    • Crearea identității corporative (denumire, logo, culori corporative);
    • Studierea puterii brandului (mărcii comerciale);
    • Elaborarea strategiei de dezvolare a brăndului;
    • Poziționarea mărcilor comerciale;
    • Decizii privind extensiile brandului;
    • Decizii privind arhitectura brandului (în cazuri când o companie gestionează mai multe mărci comerciale).

Cui se adresează serviciul?
Serviciul este destinat agenților economici de talie mică, medie și mare care sunt intersați de crearea, dezvoltarea și managementul unor brănduri puternice.
 
IMPORTANT! Este important ca strategia de brand să fie integrată în strategia de marketing a companiei, iar planul de marketing să conțină măsuri și instrumente, prevăzute pentru dezvoltarea brandului.

Linkuri utile:
Mai mult despre dezvoltarea strategiei de marketing aflați, accesând linkul Dezvoltarea strategiei de marketing
Mai mult despre elaborarea planului de marketing aflați, accesând linkul Elaborarea planului de marketing